A társaság minőségpolitikája teljes körűen érvényes a Társaság valamennyi szolgáltatási folyamatát érintő tevékenységére és a mindennapi munkafolyamatok szerves részeként kerül érvényesítésre.
- Kompromisszumok nélküli minőség
- A Vevők igényeinek folyamatos kielégítése
- A folyamatok gazdaságosságának javításával a szolgáltatási pozíciónk erősítése
- A Társaság humán erőforrásokra támaszkodó hátterének és szolgáltatói kapcsolatrendszerének megőrzése, hatékonyságának javítása
- széles körű, a Társaság foglalkozás-egészségügyi szolgáltatás nyújtása, illetve minden folyamatára érvényes – az MSZ EN ISO 9001:2015 szabványnak megfelelő – minőségirányítási rendszert működtet,
- rendszeres oktatással segíti az alkalmazottak és a vezetők minőségi szemléletének kialakítását és minőségirányítási ismereteik folyamatos elmélyítését,
- minden munkafolyamatban és munkakörben meghatározza a minőségi követelményeket és megteremti azok betartásának feltételeit,
- gondoskodik a létrehozott minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztéséről és a minőségi előírások betartásának rendszeres ellenőrzéséről,
- Társaságunk minden munkatársa törekszik a megbízók igényeinek és a jogszabályi előírásoknak megfelelő, magas színvonalú, a – mindenkori szakmai és minőségirányítási fejlesztések eredményeit is magába foglaló – kielégítésére,
- nyílt és segítőkész légkört teremt a felmerülő minőségirányítási problémák megoldásához,
- partnereivel szemben is megfogalmazza minőségi elvárásait és azokat következetesen számon kéri.
- minden társasági alkalmazott felelős saját munkájában a minőségi követelmények megvalósításáért,
- a vezetők felelősek a minőségpolitikai célkitűzések társaságunk keretein belül való érvényesítéséért, a minőségirányítási előírások betartásáért.